Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Βοήθεια όταν πεθάνετε

6 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Τώρα ζούμε τις μέρες Εθνικής Ντροπής...

Apokalipsis999 είπε...

Καλύτερα μη μας εδώσουνε
οι ξένοι τη βοήθεια.
Τη μασαμπούκα οι πολιτικοί
έχουνε για συνήθεια!

Και εμείς ακόμα πιο πολλά
θα 'χουμε να χρωστούμε.
Και ούτε να φάμε θα 'χουμε
μα, ούτε και να πιούμε!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Φάνη..
Μούπε για το blog σου η φίλη η Έφη από το "Μιά εικόνα 1000μ λέξεις".. και είπα να το επισκεφτώ.. είνα καταπληκτικό..Συνέχισε έτσι.. να μας κάνης να γελάμε λιγάκι με τα χάλια μας και τον πόνο μας..
Κωστής Τζαγκαράκης...
..Υ.Γ.

Ο Κρητικός τον πόνο του
με γέλιο τονε λέει
στη συφορά και στο χαμό
δεν κάθεται να κλαίει..

.. νασαι καλά .. συνεχισε έτσι..

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

kariatida
Ε όχι τόσο τραγικά
νομίζω υπερβάλεις
όμως μπορεί να γίνουνε
ποτέ μην αμφιβάλεις.

Apokalipsis999
Φίλε δεν θέμε δανεικά
νομίζω μας χρωστούνε
κάποια στιγμή οι "σύμμαχοι"
θα πρέπει να το δούνε.

Naturedigital
Φίλε η παρουσία σου
πολλή χαρά μου δίνει
εδώ θα τους τα ψάλομε
και ότι θέλει ας γίνει.

Τη μοίρα ντου ο Κρητικός
δεν κάθεται να κλαίει
με μαντινάδες τη χαρά
μα και τον πόνο λέει.

Vipera Lebetina είπε...

Φάνη Ξημεράκη μου αρέσουν πολύ οι μαντινάδες σου, έχω και ρίζες από την Κρήτη αλλά δυστυχώς για εμένα δεν μένω εκεί... Η θεία μου όμως που μένει εκεί ξέρει πολλές μαντινάδες.
Το ταλέντο του να φτιάχνεις μαντινάδες δεν το έχω, αν και μου αρέσουν πολύ! Ούτε και καλή μνήμη έχω για να τις θυμάμαι, αλλά είναι μια πολύ την ψιλοθυμάμαι, λίγο-πολύ!

Όπου και αν πάω κουβαλώ
Χώμα απ' τον Ψηλορείτη
Να το σκορπώ όπου πατώ
Και να μυρίζει Κρήτη!


Δεν είναι νησί άλλο κανένα σαν αυτή! Καληνύχτα χαιρετισμούς και καλή εθνική επέτειο σύντεκνε!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Φίλη μου σε ευχαριστώ
για την επίσκεψη σου
ότι καλό σου εύχομαι
παντοτινά μαζί σου.