Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Αντάρτες στο Μέγαρο









Κοπέλια εκουζουλάθηκα μ΄ αυτές τις επισκέψεις
Που τις θωρείς και δεν μπορείς αμέσως να πιστέψεις

Επήγε λέει στο Μέγαρο , τον πρόεδρο να δει
Ο κύριος Τατούλης τον πόνο του να πεί

Και κάθομαι και σκέφτομαι σα το μικρό κοπέλι
Μπορεί ο κάθε βουλευτής να κάνει ότι θέλει;

Εντάξει να διαφωνείς μπαντιέρα να σηκώσεις
Οφείλεις και στο κόμμα σου αναφορά να δώσεις;

Εχει το κόμμα αρχηγό και να τον σεβαστείς;
Πήγες και του πες, που και πως , ότι διαφωνείς;

Ετσι πηγαίνεις πιο ψηλά αναφορά να δώσεις
Τους φίλους τους κομματικούς έτσι να τους καρφώσεις;

Εσίμωσα λοιπόν κοντά και άκουσα τι λένε
Ίσως να καταλάβουμε αυτοί οι δυό τι θένε

Τατούλης
Πρόεδρε σας ευχαριστώ είναι τιμή για μένα
Ξέρετε βάσανα πολλά πως έχω περασμένα

Το υπουργείο έχασα και πώς να ησυχάσω
Ασπρίσανε και τα μαλλιά , κοντεύω πια να σκάσω

Αρχισα να διαφωνώ ευθέως , φανερά
Όμως και έτσι πρόεδρε δεν ένοιωσα χαρά

Πήρα λοιπόν το δίκαννο και κάνω τον αντάρτη
Όποιος σταθεί εμπόδιο τον σβήνω από τον χάρτη

Λέω για τον πρωθυπουργό και για τους υπουργούς
Τα βάζω με τους κλέφτες λαμόγια και νονούς

Θα το τραβήξω το σκοινί τη γνώμη μου θα λέω
Τη ρότα ήδη άλλαξα γι άλλα λιμάνια πλέω

Και δε μπορεί κάποια στιγμή θα γίνουν εκλογές
Και τότε δα πασίγνωστος θα είμαι εγώ μαθές

Κι αν δεν με θέλει ο Κωστής, ποτέ κανείς δεν ξέρει
Χέρι με χέρι θα ΄μαστε με τον Καρατζαφέρη

Παπούλιας
Πέτρο το ξέρεις δεν μπορώ εγώ να συμφωνήσω
Κι ούτε μου πρέπει σίγουρα και να διαφωνήσω

Σε δέχτηκα μετά χαράς την ώρα να σκοτώσω
Στην τόση απραξία μου διέξοδο να δώσω

Ξέρεις πως το αξίωμα δουλειά πολλή δεν έχει
Όλοι σας το γνωρίζεται κι ο κόσμος το κατέχει

Φ.Ξ

Satira-epikerotitas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: