Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

ΝΕΟΣ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"


Κακλαμάνης
Και τότε δεν κρατήθηκα, μας πρήζει τόση ώρα
Στον νέο Καποδίστρια που φέρνει για τη χώρα

Εδώ τον γράφω υπουργέ το νόμο το δικό σας
Λεφτά να δώσεις γρήγορα στο λέω για καλό σας

Το ξέρω παραφέρομαι έχω αγαναχτήσει
στην δημαρχία ξέρετε πως έχω επενδύσει

Εντάξει είμαι ευγενής μα μην μας κοροϊδεύεις
Να μας χρωστάς τόσα λεφτά και ψήφους να γυρεύεις

Δουλεύω και για πάρτη μου, το ξέρετε νομίζω
Δεν είμαι μόνο δήμαρχος και το προφίλ μου χτίζω

Παπαγεωργόπουλος
Πρόεδρε δεν επικροτώ την στάση του Νικήτα
Βάλε με υποψήφιο και ότι θέλεις ζήτα

Στην πλάτη μου καθημερνά έχω τον Ψωμιάδη
Πολύ φοβάμαι σύντομα με τρώει το σκοτάδι

Σ΄ όλα ανακατεύεται, έχει τη Νομαρχία
Το βλέπετε έχει φαγωθεί να μπει στη Δημαρχία

Όμως εγώ πιστό σκυλί και άνθρωπος δικός σου
Κάνε πάλι βουλευτή και θα ΄μαι στο πλευρό σου

1 σχόλιο:

IaTriDis είπε...

χαχαχα, Πλήρης ταύτιση εικόνας και λόγου!!!! Πολύ καλό!