Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

ΕΝΤΑΞΕΙ


Εντάξει παραδέχομαι πως έχω κάνει λάθη
Από τα λάθη στη ζωή πρέπει κανείς να μάθει

Εντάξει ξέρω έσφαλα και θα επανορθώσω
Και το πεσμένο γόητρο και πάλι θα σηκώσω

Εν τέλει υποκλίνομαι στη κρίση τη δική σας
Αφού το ξέρετε καλά πως βρίσκομαι μαζί σας

εσείς αποφασίζετε πως είμαι πιο καλός
το λόγο έχει σίγουρα πάντοτε ο λαός

θ΄ αλλάξω την κυβέρνηση κι αντί πολιτικούς
θα βάλω νέους άφθαρτους αγνούς δικαστικούς

όλα τα κουκουλώνουνε την ξέρουν τη δουλειά τους
το ξέρω
πως με αγαπούν το λέει η καρδιά τους


Ολοι κοιτάξτε τον καλά αυτός σας κοροιδεύει
Μπάχαλο όλα τα ΄κανε και ανοχή γυρεύει

Είπε σεμνά και ταπεινά πως θα σας κυβερνήσει
Κι όλα τα κατάφερε αυτός να τα γκρεμίσει

Μα όμως δεν κατάλαβα και έχω απορία
Εγώ γιατί υποχωρώ σ΄αυτή την ιστορία;

Να χάνει η κυβέρνση ναι το καταλαβαίνω
Εγώ να πάρω πάνω μου γιατί δεν προλαβαίνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: