Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ

Βενιζελος
Πρόεδρε είπες χάσαμε έχεις ομολογήσει
έπρεπε και την θέση σου να έχεις πια αφήσει

Είμαι εδώ , προσφέρομαι, για να θυσιαστώ
και όλοι περιμένουνε να κάνω το σωστό

Για ο καλό του κόμματος παίρνω την αρχηγία
ίσως στο βάθος φαίνεται και η πρωθυπουργία

το ξέρεις ότι σε τιμώ την ξέρεις τη γ-καρδιά μου
είναι πολύ ξεκάθαρα τα συναισθήματα μου

το κόμμα με χρειάζεται να το επανορθώσω
και το πεσμένο ηθικό εγώ θα το σηκώσω

γι αυτό και βιάστηκα πολύ με την εμφάνιση μου
το πόσο το περίμενα το ξέρει η ψυχή μου

αν θέλεις να παλέψουμε αντίρρηση δεν έχω
το βλέπεις πιο πολλά …κιλά από εσένα έχω

Παπανδρέου
Βαγγέλη βιάστηκες πολύ να με ξεφορτωθείς
μεγάλο λάθος έκανες στο τέλος θα το δεις

το είπα ότι χάσαμε και δεν το παίρνω πίσω
τη θέση τόσο εύκολα δεν πρόκειται ν΄ αφήσω

τι έφταιξε και χάσαμε θα πρέπει να το βρούμε
κι όχι μονάχα πρόεδρε έξω από ΄δω να πούμε

και ο καθ΄ ένας μας να δει τα λάθη τα δικά του
στο κόμμα να μιλήσουμε μέσα στα όργανα του

και όχι στα παράθυρα και στις τηλεοράσεις
τον Πρετεντέρη σύντομα εσύ θα ξεπεράσεις

κάνε λοιπόν υπομονή και κρύψε τα μαχαίρια
σαν δυο σύντροφοι παλιοί να δώσουμε τα χέρια

Δεν υπάρχουν σχόλια: