Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2007

ΨΗΦΙΖΩ......


Η ώρα επλησίασε να πάω να ψηφίσω
και ποιοι θα μπούνε στη βουλή εγώ θ΄ αποφασίσω

είναι μια πράξη σοβαρή και είμαι αγχωμένος
δεν είμαι αναποφάσιστος, δεν είμαι μπερδεμένος

απόψε με τη λύρα μου θα κάμω μια καντάδα
και στο καθ΄ ένα αν μπορώ θα πω μια μαντινάδα

Πρώτα για τον πρωθυπουργό αν είναι νικητής
στη δεύτερη θητεία του να είναι συνεπής

Αυτά που υποσχέθηκε πρέπει να κάνει πράξη
και θα τον έχει ο λαός μη βρέξει και μη στάξει

Στον Γιώργο που το προσπαθεί αν αύριο νικήσει
Πολλά από το παρελθόν πρέπει να λησμονήσει

Θα έχει μπόλικη δουλειά , τη χώρα ν ΄ ανορθώσει
αυτά που υποσχέθηκε θα πρέπει να τα δώσει

αν πάλι χάσει απ΄ τον Κωστή να είναι δυνατός
γιατί το ξέρει δίπλα του πως θα γενεί χαμός

Για την Αλέκα τι μπορώ εγώ να ευχηθώ
έχει καλό συμβόλαιο μάλλον με το λαό

Σίγουρα μπαίνει στη βουλή πέτυχε το σκοπό της
όμως θα πρέπει όραμα να δώσει στο λαό της

Στο Αλαβάνο εύχομαι να μπει μες τη βουλή
γιατί και κει θα χρειαστεί μια καθαρή φωνή

σ΄ όλα τα κρητικόπουλα που ψήφο μας ζητούνε
κι εμείς να βοηθήσουμε μες στη βουλή να μπούνε

1 σχόλιο:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αντε να δουμε και το αποτελεσμα και αυτων των εκλογων....