Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

ΘΑ ...ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΟΙ...ΘΑ

(η φωτογραφία ειναι από "το ΚΑΡΦΙ")

Καραμανλής
Η ώρα επλησίασε παιδιά να σας πληρώσω
αυτά που υποσχέθηκα θα πρέπει να σας δώσω

Ότι σας υποσχέθηκα πράξη εγώ θα κάνω
θα δώσω σ΄ όλους κάτι τι και κάτι παραπάνω

Βγάζω το πορτοφόλι μου, ανοίγω τα χαρτιά μου
σύντομα κάνω εκλογές την ξέρω τη δουλειά μου

Για όλους επλησίασε η ώρα η μεγάλη
η πιο καλή υπόσχεση φεύγει με κάποια άλλη

Για αυτό λοιπόν υπόσχομαι να ικανοποιήσω
και σ΄ όλους κάποιο πρόβλημα προσωπικά θα λύσω

Ότι σας υποσχέθηκα θα πάρετε διπλά
αν πάλι με ψηφίσετε να κυβερνώ ξανά

Μαγγίνας
Ωχ βγάζει το πορτοφόλι του και πάει να πληρώσει
δεν το γνωρίζει δε μπορεί όσα χρωστά να δώσει;

Αλγοσκούφης
Να μου χαθείτε ρέμπελοι τεμπέληδες ζητιάνοι
τίποτα δεν αξίζετε για σας κανείς να κάνει

Δεν υπάρχουν σχόλια: