Κυριακή 22 Ιουλίου 2007

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

Πρόεδρε τα κατάφερα να πιάσω αναρχικούς
πολύ σκληρός θα γίνω τώρα με τους κακούς

σβήσαμε όλες τις φωτιές , παντού σ΄ όλη τη χώρα
και δένδρα δεν υπάρχουνε για να καούνε τώρα

γι αυτό να μην ανησυχείς τίποτα μη φοβάσαι
εμείς για σε δουλεύουμε ήσυχος να κοιμάσαι



***************
-Λοιπόν Φανή το έμαθες εγώ θα σας σε σώσω
και τη καμένη Πάρνηθα εγώ θα αναδασώσω

έτοιμο έχω σχέδιο και θα το προχωρήσω
τα δένδρα που καήκανε εγώ θα αναστήσω

και ο καθ΄ ένας από σας να βάλει ένα χεράκι
να πάτε να φυτέψετε ένα μικρό δενδράκι

αν όλοι μας φυτέψουμε ,ένα μονάχα ένα
γρήγορα θα καλύψουμε όλα μας τα καμένα

-Γιώργο μου ήσουν φοβερός, με τα προγράμματα σου
το βλέπω κι αν εγέρασες το λέει η καρδιά σου

θα προσπαθήσεις τα βουνά του κάηκαν να σώσεις
και από τα χειρότερα εσύ θα μας γλιτώσεις

όμως φουντώνουν οι φωτιές καινούργιες κάθε μέρα
με τόσα δάση φίλε μου πως θα τα βγάλεις πέρα;

************


Βαγγέλη έχω σχέδιο και σου το φανερώνω
και δεν το λέω πουθενά μόνο σε σένα μόνο

τα λόγια δεν κοστίζουνε , ούτε οι υποσχέσεις
εκείνο που μετρά πολύ είναι να έχεις θέσεις

ο κόσμος ζει με όνειρα κι εγώ θα του τα δώσω
το ξέρεις δε θα χρειαστεί λογαριασμό να δώσω.


*************

Πίσω από τη πλάτη μου αυτοί συνωμοτούν
για δε μπορούν μπροστά μου τι έχουνε να πουν

είμαστε όντως τελικά μια όμορφη ομάδα
σίγουρα θα τη σώσουμε στο τέλος την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: